17 • 02 • 2023

Nieuw serviceportaal voor betere ondersteuning

Om tegemoet te komen aan de wensen van gebruikers en om het serviceproces verder te optimaliseren, neemt Viedome op 1 maart 2023 een nieuw serviceportaal in gebruik. Via het nieuwe portaal kunnen geregistreerde gebruikers niet alleen storingen melden bij Customer Care, maar ook wijzingen aanvragen en serviceverzoeken doorgeven.

Nieuw serviceportaal Viedome voor betere ondersteuning

Efficiënter werken

Met het nieuwe, state-of-the-art serviceportaal kan er efficiënter gewerkt worden aan het uitvoeren van service- en wijzigingsverzoeken en het verhelpen van verstoringen. Meldingen komen direct bij de juiste afdeling terecht, zodat deze snel de juiste actie kan ondernemen. Gebruikers kunnen 24/7 meldingen online doorgeven vanaf een computer of een ander device. Wachttijden aan de telefoon behoren daarmee tot het verleden.

Handig ticketsysteem

Het nieuwe serviceportaal voorziet ook in een duidelijk ticketsysteem. Gebruikers kunnen online een overzicht raadplegen van openstaande en gesloten tickets. Ook de status van openstaande meldingen is online in te zien. Desgewenst kunnen gebruikers opmerkingen toevoegen of vragen stellen in de openstaande tickets, zonder dat hiervoor telefonisch contact noodzakelijk is.

Aanmelden gebruikers

Om ons nieuwe portaal te kunnen gebruiken, heb je rechten nodig om meldingen in te kunnen voeren. Stuur ons daarom een lijst van gebruikers (namen en e-mailadressen), die toegang mogen krijgen tot het portaal. Deze lijst kun je mailen naar customercare@viedome.nl.

Samen naar een
slimme transitie

Hoe kunnen we jou helpen om jouw organisatie te transformeren naar een digitaal sterkere positie.

Naar stappenplan

Download nu
onze whitepaper
over scenariodenken

Download